יום שבת, 15 במאי 2004

השפעת השואה, ברכה מחיים ותודות

השפעת השואה היתה גדולה- יחיאל היה עצבני וחולה לעיתים קרובות כתוצאה ממה שהוא עבר.
בתחום האמונתי- שרה חושבת שהיא מקרה של ניסים.
שרה נפטרה בשיבה טובה, ב- 21.11.2006 ל' במר חשוון התשס"ז. וכיום יש לה 2 ילדים (נשואים), 8 נכדים (נשואים),ו27 נינים (בקרוב 29).







למדתי מסבתי (סבתא רבא- שרה) המון! על מידת האכפתיות, חסד, צניעות, לא לוותר גם עם קשה, ועוד דברים טובים ורבים.
היה לי לעונג להכין עבודה זאת, ולהכיר את סבתי בעומקים וסיפורים שלא הכרתי לפני. היא נפטרה כשהייתי בת 9, ותמיד אני זוכרת שלהיות איתה תמיד הייתה חוויה שרציתי לנצל עד תום!
יום לפני סיום העבודה חלמתי על סבתי, היא הגיעה אלי בחלום ונתנה לי אישור על העבודה, דיברה איתי וחיזקה אותי על כל מה שאני שאני עושה וקורה לי בתקופה האחרונה, ואמרה והבטיחה שהיא שומרת והיא תמיד תשמור עלי ועל כל משפחתי מלמעלה. "תמיד אהבתי ותמיד אוהב אותך, אל תשכחי אותי" זה המשפט שהכי זכור לי מהחלום. אז סבתוש: אני תמיד אוהב אותך, ובחיים שלי לא אשכחך! 3>


             ותזכרו:"עם שאינו יודע את עברו עתידו לוט בערפל!"



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה